April 2015

April 2015

Hur skapar du kundlojalitet i en tuff konkurrens?

Troligtvis vet du redan att det finns ett antal områden som skapar kundlojalitet och där kunden känner att de får tillfredsställelse vid val av leverantör vid sitt köpbeslut. Den enskilt viktigaste frågan för att skapa tillväxt och ökad kundlojalitet är vilken kvalitet du levererar i säljprocessen tillsammans med din produkt/tjänst/lösning.

Här kommer två artiklar som tydligt vill påvisar vad som skapar kundlojalitet. Artiklarna är författade av två säljexperter som slår till med erfarenheter och påvisar olika utgångspunkter för att skapa nöjda kunder. Ditt företag behöver en ökad förståelse och ett ständigt lärande genom att få utbildning och träning för att lyckas i en allt hårdare konkurrens.

Jag önskar dig en intelligent och nöjsam läsning!

Nya artiklar
1.2. Länkar och kontakter
3.12. Värdebaserad försäljning
11.12 Att mäta kundnöjdhet

Expertredaktion: Rolf Laurelli m.fl.
Skriv till: sal@bonnierledarskap.se